Правила складання оголошень для продажу та оренди житлових приміщень

Image 10.10.2019

Щоб ваше оголошення привернуло увагу клієнтів, можна виконати...

Щоб ваше оголошення привернуло увагу клієнтів, можна виконати декілька нескладних рекомендацій, завдяки яким Ви зможете подати своє житло з найвигіднішого боку.

Знайдіть «больові точки» цільової аудиторії

Під час пошуку квартири людина зазвичай прагне вирішити відразу кілька проблем, тобто шукає не просто місце проживання, а сферу комфортного проживання. Спробуйте визначити, що Ви можете запропонувати потенційним клієнтам крім стін і даху. Саме ці додаткові переваги найчастіше бувають найважливішими для покупця чи орендаря.

Наприклад, ваша квартира розташована у тихому районі. Неподалік від неї є дитячий садок і школа, до поліклініки можна дійти за 10 хвилин, а з вікна відкривається чудовий вид на паркову зону. Як ви думаєте, яка категорія покупців вхопиться за можливість жити в такому затишному районі? Швидше за все, це буде молода сімейна пара з маленькою дитиною, тому саме на них і повинен бути направлений опис інфраструктури цього району.

Але якщо ваша квартира занадто мала для сім'ї з трьох осіб, швидше за все, Ви запропонуєте її самотній людині, наприклад, студенту. Для нього наявність поруч з будинком медичних і освітніх установ зовсім неважлива, але, якщо в оголошенні згадати спортклуб, бар, можливість дістатися до центру без пересадок, він, мабуть, відгукнеться на вашу пропозицію.

Крім того, існують чинники, що мають значення під час продажу квартири і не дають ніякої вигоди під час її здачі. Наприклад, зазначати інформацію про спорудження гілки метро, яка буде здана в експлуатацію мінімум через п'ять років, має сенс під час продажу квартири, адже орендар (той же студент) навряд чи затримається у вашій квартирі на такий тривалий термін.

Як дізнатись, кому що потрібно

Знайти переваги розташування своєї квартири зовсім не складно, але, якщо у вас є складнощі, і не знаєте, що може привернути цільову аудиторію, вирушайте на сайт безкоштовних оголошень. Саме там Ви дізнаєтесь, які вимоги висувають люди до свого нового місця проживання.

Знайдіть оголошення у рубриці «Зніму квартиру». З них Ви дізнаєтесь, що орендарів цікавить наявність меблів і побутових приладів, турбує можливість утримання домашніх вихованців, не менш важливе підключення до Інтернету, близькість зупинок громадського транспорту, розташування парковки безпосередньо у дворі будинку та безліч інших критеріїв. Тепер визначте, що з цього довгого переліку можете запропонувати Ви, і не забудьте зазначити їх в оголошенні з урахуванням попереднього пункту.

Так само дійте під час продажу квартири — спочатку дізнайтеся потреби клієнтів, а потім подивіться, в чому вони збігаються з вашим конкретним випадком. У більшості випадків покупців житла турбує наявна інфраструктура, так що не забудьте перерахувати всі станції метро, супермаркети, перукарні, сквери та інші об'єкти, які стануть в нагоді новому мешканцю для нормального проживання.

Краще один раз побачити...

Це нехитре правило допоможе вам скоротити текст оголошення, але передати максимум корисної інформації клієнту. Фотографія краще, ніж слова, вкаже на якість ремонту, розташування кімнат і побутових приміщень, наявність лоджій, лічильників та автономного опалення.

Звісно, доведеться провести низку попередніх дій, які допоможуть подати квартиру у виграшному світлі. Перед початком фотосесії наведіть у кімнаті порядок, приберіть особисті речі (розкидані шкарпетки, постільну білизну, тарілки із залишками їжі). Замість цього розставте на полицях домашні рослини, на стіл — живі квіти у вазі, на крісло або диван накиньте затишний плед, словом, намагайтесь створити максимально затишну атмосферу.

Звісно, створення атмосфери має враховувати стиль і дизайн приміщення. Наприклад, у квартирі з ультрасучасним дизайном пухнастий плед і порцелянові статуетки виглядатимуть безглуздо і навряд чи привернуть увагу покупця.

Буває й так, що квартира знаходиться не в найкращому стані. У цьому випадку виконайте хоча б мінімальні ремонтні операції, що дозволить значно підвищити її вартість. За відсутності фінансової можливості можна взяти моментальний кредит онлайн на карту на вигідних умовах і швидко зробити невеликий косметичний ремонт для надання житлу більш привабливого зовнішнього вигляду.

Не фотографуйте все підряд. Для повноти картини достатньо зробити декілька загальних знімків кожної кімнати. Під час здачі квартири можете також сфотографувати наявні побутові прилади (холодильник, пральна та посудомийна машинка, газова колонка або котел та ін.), а для продажу набагато ефективніше розмістити план житлового приміщення, з якого буде зрозуміла форма та розміри кожної кімнати.

Чи потрібні технічні подробиці?

Людина, яка хоче орендувати квартиру на кілька місяців, навряд чи зацікавиться роком побудови цього будинку. Але якщо вона планує купити квартиру і жити в ній разом зі своїми дітьми, її зацікавить інформація про «вік» будівлі, дату проведення капітального ремонту та інші подробиці про її технічний стан (відсутність тріщин у капітальних стінах, протікаючих каналізаційних труб тощо).

Крім того, покупця можуть цікавити й інші подробиці:

• розмір загальної та житлової площі;

• висота стелі;

• роздільний / суміщений санвузол;

• наявність лоджії чи балкону, комори чи вбудованої вбиральні.

Для здачі чи продажу квартири обов'язково зазначте всі переваги вашого житла, які допоможуть знизити щомісячні витрати на його оплату — лічильники на газ і воду, склопакети, автономне опалення, система «тепла підлога» та інше.

Грамотно складіть структуру оголошення

Не варто винаходити велосипед і придумувати нову формулу для заголовка. «Здам квартиру» або «Продам квартиру» — ці стандартні визначення можна розбавити лише словами «однокімнатна», «від власника», «на тривалий термін» і т.п.

В основному тексті постарайтесь лаконічно вмістити всю необхідну інформацію, не розбавляючи її ліричними відступами. Наприклад, вказавши на близькість парку, не потрібно розписувати його красу, цілком достатньо згадати, що він прекрасно підходить для прогулянок з дітьми або для ранкової пробіжки.

Не переключайтесь з метражу квартири на трамвайні і автобусні маршрути, які проходять поблизу, а потім назад до недавнього капітального ремонту. Зберіть однотипні відомості в окремі абзаци, наприклад, спочатку зазначте інформацію про будинок, потім перейдіть до переваг самої квартири, і лише потім згадайте про інфраструктуру. Таким чином, потенційний клієнт отримає всі необхідні йому відомості в повному обсязі і зможе прийняти обдумане рішення щодо вашого оголошення та подальшого укладення угоди купівлі-продажу чи оренди житла.


Всі статті Оформити кредит
Рейтинг 0 / 5
від 0 голосів.
ТОВ "КВІК МАНІ", Код ЄДРПОУ 40849234
Р/р 26003052651689 в ПАТ "ПРИВАТБАНК", МФО 320649
093 564 0101
095 564 0101
097 564 0101